top of page
חיפוש

קשה לך? כואב לך? את לא ישנה? איזון בהריון זה הפתרון!

עודכן: 24 באוק׳ 2022

במהלך ההריון הגוף שלנו כל הזמן יוצא מאיזון, כל כאב חדש שיש לנו או חוסר נוחות מעידים על זה שהגוף יצא מהאיזון הרגיל שלו, ואז נלך לישון, אולי נשתה מים, נעשה קצת יוגה, אולי עיסוי טוב והופ לרוב זה מסתדר כי הגוף בעצם הצליח לחזור לאיזון.
















בהריון כל יום יש שינויים, במשקל שהגוף צריך לשאת, היציבה משתנה, הבטן גדלה ומשפיעה על עמוד השדרה שנמשך קדימה, הורמונים שמשגעים את המערכות, איכות השינה שמושפעת מכל השינויים וכמובן מתרגמת את עצמה להשפעה על מהלך היום, אפילו התזונה שלנו משתנה עם כל מיני חשקים מוזרים.

בקיצור, במהלך ההריון הגוף צריך לעבוד מאוד קשה כדי לאזן את עצמו בכל יום מחדש וזה כמעט בלתי אפשרי.


קשה לך? כואב לך? את לא ישנה? וכל התשובות שאת מקבלת מסתכמות פחות או יותר ב "ככה זה בהריון, כשתלדי זה יעבור" אני פה לומר לך שיש פתרון! כאבים וקשיים באמת קורים במהלך ההריון אך כאב אינו נורמלי והריון אמור וצריך להיות נוח! הכל מתחיל ומסתיים באיזון הגוף.


אז איך נחזיר את האיזון לגוף ואיך נשמור עליו ?

לפני הכל כדאי שנשתחרר מהמיתוס הגדול שאסור לגעת בבטן וללכת לטיפולים במהלך ההריון, מאז ומעולם נשים היו מוקפות בנשים אחרות שהיו דואגות להן בעיקר במגע, עיסויי רחם וגוף היו נעשים כמעט בכל תרבות בעולם, מומלץ ואף כדאי לעשות עיסוי לבטן למשך מספר דקות בכל יום.



אני ממליצה להתחיל בשבוע 20 כאשר הבטן כבר גדלה ויוצאת מעלה מהאגן 5-3 דקות ביום בהן את יכולה להרגיש את הבטן וללמוד את השינויים שחלים בגוף שלך וזה גם זמן מעולה להתחבר לתינוק שלך, דייט של כמה דקות ביום, את והוא ואפילו אפשר גם לצרף את בן או בת הזוג ושהם יעשו את העיסוי. חשוב שתזכרי שאת שולטת בעוצמה ודואגת שיהיה לך נעים.

זאת דרך נהדרת לתרגל ולעבוד על בניית תקשורת טובה ביניכם לזמן הלידה.

העיסוי הוא מאוד עדין אך עם נוכחות, יחד עם כיוון השעון, לצד שמאל שלך ועם הזמן את תלמדי להבחין בשינויים ברמת הרגישות, במנח של התינוק ובמצב של הריקמה שלך. לפעמים הבטן תהיה נורא קשה ולפעמים רכה ונעימה העיסוי בעצם שומר על הרקמה שלך, השרירים והרצועות. הרקמה שלנו כל הזמן נמתחת ומשתנה והעיסוי יקל עלייך ויעזור לנוחות שלך, כשלך נוח גם לתינוק שלך יותר נוח.




העיסוי מרכך את הרקמה שעוטפת את התינוק והרחם ומייצרת לו עוד מקום המקום הזה יאפשר לו יותר תנועתיות ויאפשר לו לבחור מנח טוב יותר שיעזור לשניכם בלידה.

ניתן להשתמש בכל שמן או קרם שאת אוהבת, כמובן שאם את בשמירת הריון או הריון בסיכון כדאי להתייעץ עם הרופא המלווה שלך ולא נעשה עיסוי במידה ויש דימום פעיל או הפלה מאיימת.


מה עוד ניתן לעשות?

דיקור, אוסתאופתיה, עיסויים אצל מי שמתמחה בהריון, טיפולי איקווילבריו לאיזון אגן ורחם בהריון או כל טיפול שעושה לך טוב, שחיה והליכות קלות.


להגביר צריכת חלבונים, במיטה בלילה כדאי לישון עם כריות גם בין הברכיים וגם בין הקרסוליים להוסיף גם כרית מתחת ליד והכתף העליונה מותר לישון על שני הצדדים וגם על הגב, לפי מה שנוח לגוף שלך.


מאחלת לך הריון מאוזן ולידה קלה!

238 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page